- بررسی ۱۸۹ فایل الکترونیکی پایان نامه ی دانشجویان بر اساس آیین نامه نگارش پایان نامه جهت گرفتن شماره پایان نامه از کتابخانه
-   ثبت و آماده سازی و ورود اطلاعات ۱۲۴ جلد پایان نامه در نرم افزار کوها
-  راهنمایی اساتید جهت تکمیل و بروز رسانی پروفایل های علمی به صورت مستمر
-  چک کردن پروفایل های( Orcid, Google scholar, ResearcherID، Researchgate) ۳۹ نفر از اساتید در سامانه ISID
-   پیگیری از طریق کارتابل اداری، ارسال پیامک و تماس با ۴۱ نفر از اعضای هیات علمی جهت بروز رسانی پروفایل های خود در سامانه ISID
-   بررسیMissing citation مقالات اعضای هیئت علمی
-  آموزش بررسی Missing citation مقالات در اسکوپوس به اعضای هیئت علمی
-   بررسی پروفایل گوگل اسکالر و اسکوپوس اساتید با توجه به چک لیست ارسال شده از واحد علم سنجی
- تماس با اعضای هیئت علمی جهت تکمیل اطلاعات پروفایل گوگل اسکولار بر اساس موارد خواسته شده واحد علم سنجی و گزارش آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
-  برگزاری ۱۳ کارگاه (آموزش نرم افزار اندنوت، نگارش پایان نامه، معرفی و استراتژی های جستجو در پایگاه های اطلاعاتی) آموزشی جهت دانشجویان و ۱۰ کارگاه به ۵۶ نفر از اعضای هیات علمی به صورت انفرادی
-  ورود اطلاعات افراد شرکت کننده در کارگاه های برگزار شده در سه ماهه اول تا چهارم در فایل اکسل
-  تحویل گرفتن ۱۴۵ جلد پایان نامه ها، سی دی و عکس از دانشجویان فارغ التحصیل (فرایند تسویه حساب)
-  ثبت و ورود اطلاعات کتابشناختی ۲۲ عنوان کتاب الکترونیکی در نرم افزار کتابخانه
-   تسویه حساب ۱۲۱ از دانشجویان در سامانه صبا (روزانه)
-  راهنمایی اساتید و دانشجویان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه یا مقاله، اندنوت و جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و...  به صورت روزانه (حضوری و غیر حضوری)
-   امانت دادن و بازگشت کتاب به صورت روزانه
-   ورود اطلاعات کتابشناختی ۶۷ عنوان کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
-   ثبت و آماده سازی ۶۷ کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
-   سفارش مقاله (۴۹ مقاله)
-  ارسال و پیگیری فرم داوری ۴عنوان کتاب چاپ شده(داوران، کمیته انتشارات دانشگاه)
-  تکمیل و ارسال اطلاعات کتابخانه در سیستم ارزیابی کتابخانه ها و کتابداران
-    مشاوره اطلاعاتی۱۵۲ نفر از دانشجویان(مجازی)
-  ثبت و آماده سازی ۳۴جلد کتابهای اهدایی و قرار دادن آن در قفسه کتابخانه
-  بروزرسانی وب سایت کتابخانه به صورت روزانه (اخبار، اطلاعیه ها، کارگاه ها، بروشور آموزشی،خبرنامه، تازه های کتاب و...)
-   استخراج و ارسال مستندات مجلاتی که در پایگاه های اطلاعاتی ایندکس شده اند بنا به درخواست اعضای هیئت علمی
-   ارسال صفحه گواهی پایان نامه و صفحه عنوان بنا به درخواست اعضای هیئت علمی جهت ترفیع و ارتقا(ایمیل)
-  تهیه مستندات جهت ارزیابی وب سایت کتابخانه ها و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
-  تهیه لیست از کتابهای مورد نیاز کتابخانه و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع
-  بررسی و ارسال گزارش به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده از تعداد استناد به مقالات اعضای هیئت علمی در مجله دانشکده داروسازی(TIPS)
-  گزارش گیری از پایان نامه های ثبت شده در نرم افزار کوها، تهیه فایل و هماهنگی جهت ارسال سی دی پایان نامه ها به کتابخانه ملی
-  بررسی مقالات اعضای هیئت علمی در پروفایل اسکوپوس ( ISID) و مقایسه آن با مقالات موجود در پروفایل دانشکده داروسازی (اسکوپوس)
-   پیگیری جهت خرید کتاب درسی مورد نیاز گروه داروسازی سنتی
- هماهنگی با ناشران و ارسال لیست جهت خرید منابع اطلاعاتی
-  پیگیری و تحویل گرفتن کتاب های خریداری شده از ناشران
-   ارسال درخواست کتابهای خریداری شده در سامانه درگاه و پیگیری جهت واریز هزینه به حساب ناشر
-   تماس با اعضای هیئت علمی جدید جهت ارسال رزومه خود و قرار دادن ان در وب سایت دانشکده توسط رابط IT
-  شلف خوانی تمامی منابع موجود در کتابخانه(کتاب های فارسی، لاتین، مراجع و پایان نامه ها)
-   بررسی و ادیت، رشته و مقاطع تمامی پایان نامه هایی که ثبت نرم افزار کتابخانه(کوها) شده اند و ارسال گزارش آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
- بررسی گروه های اعضای هیئت علمی در ISIDو وب سایت دانشکده و ارسال گزارش(اعلام مغایرت) به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه