متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • بررسی ۱۸۹ فایل الکترونیکی پایان نامه ی دانشجویان بر اساس آیین نامه نگارش پایان نامه جهت گرفتن شماره پایان نامه از کتابخانه
  •   ثبت و آماده سازی و ورود اطلاعات ۱۲۴ جلد پایان نامه در نرم افزار کوها
  •  راهنمایی اساتید جهت تکمیل و بروز رسانی پروفایل های علمی به صورت مستمر
  •  چک کردن پروفایل های( OrcidGoogle scholarResearcherID، Researchgate) ۳۹ نفر از اساتید در سامانه ISID
  •   پیگیری از طریق کارتابل اداری، ارسال پیامک و تماس با ۴۱ نفر از اعضای هیات علمی جهت بروز رسانی پروفایل های خود در سامانه ISID
  •   بررسیMissing citation مقالات اعضای هیئت علمی
  •  آموزش بررسی Missing citation مقالات در اسکوپوس به اعضای هیئت علمی
  •   بررسی پروفایل گوگل اسکالر و اسکوپوس اساتید با توجه به چک لیست ارسال شده از واحد علم سنجی
  • تماس با اعضای هیئت علمی جهت تکمیل اطلاعات پروفایل گوگل اسکولار بر اساس موارد خواسته شده واحد علم سنجی و گزارش آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
  •  برگزاری ۱۳ کارگاه (آموزش نرم افزار اندنوت، نگارش پایان نامه، معرفی و استراتژی های جستجو در پایگاه های اطلاعاتی) آموزشی جهت دانشجویان و ۱۰ کارگاه به ۵۶ نفر از اعضای هیات علمی به صورت انفرادی
  •  ورود اطلاعات افراد شرکت کننده در کارگاه های برگزار شده در سه ماهه اول تا چهارم در فایل اکسل
  •  تحویل گرفتن ۱۴۵ جلد پایان نامه ها، سی دی و عکس از دانشجویان فارغ التحصیل (فرایند تسویه حساب)
  •  ثبت و ورود اطلاعات کتابشناختی ۲۲ عنوان کتاب الکترونیکی در نرم افزار کتابخانه
  •   تسویه حساب ۱۲۱ از دانشجویان در سامانه صبا (روزانه)
  •  راهنمایی اساتید و دانشجویان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه یا مقاله، اندنوت و جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و...  به صورت روزانه (حضوری و غیر حضوری)
  •   امانت دادن و بازگشت کتاب به صورت روزانه
  •   ورود اطلاعات کتابشناختی ۶۷ عنوان کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
  •   ثبت و آماده سازی ۶۷ کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
  •   سفارش مقاله (۴۹ مقاله)
  •  ارسال و پیگیری فرم داوری ۴عنوان کتاب چاپ شده(داوران، کمیته انتشارات دانشگاه)
  •  تکمیل و ارسال اطلاعات کتابخانه در سیستم ارزیابی کتابخانه ها و کتابداران
  •    مشاوره اطلاعاتی۱۵۲ نفر از دانشجویان(مجازی)
  •  ثبت و آماده سازی ۳۴جلد کتابهای اهدایی و قرار دادن آن در قفسه کتابخانه
  •  بروزرسانی وب سایت کتابخانه به صورت روزانه (اخبار، اطلاعیه ها، کارگاه ها، بروشور آموزشی،خبرنامه، تازه های کتاب و...)
  •   استخراج و ارسال مستندات مجلاتی که در پایگاه های اطلاعاتی ایندکس شده اند بنا به درخواست اعضای هیئت علمی
  •   ارسال صفحه گواهی پایان نامه و صفحه عنوان بنا به درخواست اعضای هیئت علمی جهت ترفیع و ارتقا(ایمیل)
  •  تهیه مستندات جهت ارزیابی وب سایت کتابخانه ها و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
  •  تهیه لیست از کتابهای مورد نیاز کتابخانه و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع
  •  بررسی و ارسال گزارش به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده از تعداد استناد به مقالات اعضای هیئت علمی در مجله دانشکده داروسازی(TIPS)
  •  گزارش گیری از پایان نامه های ثبت شده در نرم افزار کوها، تهیه فایل و هماهنگی جهت ارسال سی دی پایان نامه ها به کتابخانه ملی
  •  بررسی مقالات اعضای هیئت علمی در پروفایل اسکوپوس ( ISID) و مقایسه آن با مقالات موجود در پروفایل دانشکده داروسازی (اسکوپوس)
  •   پیگیری جهت خرید کتاب درسی مورد نیاز گروه داروسازی سنتی
  • هماهنگی با ناشران و ارسال لیست جهت خرید منابع اطلاعاتی
  •  پیگیری و تحویل گرفتن کتاب های خریداری شده از ناشران
  •   ارسال درخواست کتابهای خریداری شده در سامانه درگاه و پیگیری جهت واریز هزینه به حساب ناشر
  •   تماس با اعضای هیئت علمی جدید جهت ارسال رزومه خود و قرار دادن ان در وب سایت دانشکده توسط رابط IT
  •  شلف خوانی تمامی منابع موجود در کتابخانه(کتاب های فارسی، لاتین، مراجع و پایان نامه ها)
  •   بررسی و ادیت، رشته و مقاطع تمامی پایان نامه هایی که ثبت نرم افزار کتابخانه(کوها) شده اند و ارسال گزارش آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
  • بررسی گروه های اعضای هیئت علمی در ISIDو وب سایت دانشکده و ارسال گزارش(اعلام مغایرت) به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه