بررسی ۱۸۹ فایل الکترونیکی پایان نامه ی دانشجویان بر اساس آیین نامه نگارش پایان نامه جهت گرفتن شماره پایان نامه از کتابخانه
ثبت و آماده سازی و ورود اطلاعات ۱۲۴ جلد پایان نامه در نرم افزار کوها
راهنمایی اساتید جهت تکمیل و بروز رسانی پروفایل های علمی به صورت مستمر
چک کردن پروفایل های(Orcid, Google scholar, ResearcherID،Researchgate) ۳۹ نفر از اساتید در سامانهISID
پیگیری از طریق کارتابل اداری، ارسال پیامک و تماس با ۴۱ نفر از اعضای هیات علمی جهت بروز رسانی پروفایل های خود در سامانهISID
بررسیMissing citationمقالات اعضای هیئت علمی
آموزش بررسیMissing citationمقالات در اسکوپوس به اعضای هیئت علمی
بررسی پروفایل گوگل اسکالر و اسکوپوس اساتید با توجه به چک لیست ارسال شده از واحد علم سنجی
تماس با اعضای هیئت علمی جهت تکمیل اطلاعات پروفایل گوگل اسکولار بر اساس موارد خواسته شده واحد علم سنجی و گزارش آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
برگزاری ۱۳ کارگاه (آموزش نرم افزار اندنوت، نگارش پایان نامه، معرفی و استراتژی های جستجو در پایگاه های اطلاعاتی) آموزشی جهت دانشجویان و ۱۰ کارگاه به ۵۶ نفر از اعضای هیات علمی به صورت انفرادی
ورود اطلاعات افراد شرکت کننده در کارگاه های برگزار شده در سه ماهه اول تا چهارم در فایل اکسل
تحویل گرفتن ۱۴۵ جلد پایان نامه ها، سی دی و عکس از دانشجویان فارغ التحصیل (فرایند تسویه حساب)
ثبت و ورود اطلاعات کتابشناختی ۲۲ عنوان کتاب الکترونیکی در نرم افزار کتابخانه
تسویه حساب ۱۲۱ از دانشجویان در سامانه صبا (روزانه)
راهنمایی اساتید و دانشجویان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه یا مقاله، اندنوت و جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و...به صورت روزانه (حضوری و غیر حضوری)
امانت دادن و بازگشت کتاب به صورت روزانه
ورود اطلاعات کتابشناختی ۶۷ عنوان کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
ثبت و آماده سازی ۶۷ کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
سفارش مقاله (۴۹ مقاله)
ارسال و پیگیری فرم داوری ۴عنوان کتاب چاپ شده(داوران، کمیته انتشارات دانشگاه)
تکمیل و ارسال اطلاعات کتابخانه در سیستم ارزیابی کتابخانه ها و کتابداران
مشاوره اطلاعاتی۱۵۲ نفر از دانشجویان(مجازی)
ثبت و آماده سازی ۳۴جلد کتابهای اهدایی و قرار دادن آن در قفسه کتابخانه
بروزرسانی وب سایت کتابخانه به صورت روزانه (اخبار، اطلاعیه ها، کارگاه ها، بروشور آموزشی،خبرنامه، تازه های کتاب و...)
استخراج و ارسال مستندات مجلاتی که در پایگاه های اطلاعاتی ایندکس شده اند بنا به درخواست اعضای هیئت علمی
ارسال صفحه گواهی پایان نامه و صفحه عنوان بنا به درخواست اعضای هیئت علمی جهت ترفیع و ارتقا(ایمیل)
تهیه مستندات جهت ارزیابی وب سایت کتابخانه ها و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
تهیه لیست از کتابهای مورد نیاز کتابخانه و ارسال آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع
بررسی و ارسال گزارش به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده از تعداد استناد به مقالات اعضای هیئت علمی در مجله دانشکده داروسازی(TIPS)
گزارش گیری از پایان نامه های ثبت شده در نرم افزار کوها، تهیه فایل و هماهنگی جهت ارسال سی دی پایان نامه ها به کتابخانه ملی
بررسی مقالات اعضای هیئت علمی در پروفایل اسکوپوس (ISID) و مقایسه آن با مقالات موجود در پروفایل دانشکده داروسازی (اسکوپوس)
پیگیری جهت خرید کتاب درسی مورد نیاز گروه داروسازی سنتی
هماهنگی با ناشران و ارسال لیست جهت خرید منابع اطلاعاتی
پیگیری و تحویل گرفتن کتاب های خریداری شده از ناشران
ارسال درخواست کتابهای خریداری شده در سامانه درگاه و پیگیری جهت واریز هزینه به حساب ناشر
تماس با اعضای هیئت علمی جدید جهت ارسال رزومه خود و قرار دادن ان در وب سایت دانشکده توسط رابطIT
شلف خوانی تمامی منابع موجود در کتابخانه(کتاب های فارسی، لاتین، مراجع و پایان نامه ها)
بررسی و ادیت، رشته و مقاطع تمامی پایان نامه هایی که ثبت نرم افزار کتابخانه(کوها) شده اند و ارسال گزارش آن به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی
بررسی گروه های اعضای هیئت علمی درISIDو وب سایت دانشکده و ارسال گزارش(اعلام مغایرت) به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه