گزارش عملکرد سالیانه کتابخانه در سال 1402
-
-
- بررسی 193 فایل الکترونیکی پایان نامهی دانشجویان بر اساس آیین نامه نگارش پایان نامه جهت گرفتن شماره پایان نامه از کتابخانه
- ثبت و آماده سازی و ورود اطلاعات 105جلد پایان نامه در نرم افزار کوها
- آماده کردن فایل پایان نامه ها و ارسال به مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و تامین منابع علمی جهت قرار دادن در نرم افزار
- راهنمایی اساتید جهت تکمیل و بروز رسانی پروفایل های علمی به صورت مستمر
- بررسی فعالیت های سه گروه آموزشی دانشکده در سامانه ISID و ارسال گزارش به رییس دانشکده
-
-
- رگزاری 11 کارگاه آموزشی (آموزش نرم افزار اندنوت، نگارش پایان نامه) جهت دانشجویان
- تحویل گرفتن 105جلد پایان نامه ها، سی دی و عکس از دانشجویان فارغ التحصیل (فرایند تسویه حساب)
- تسویه حساب الکترونیکی 105 نفر از دانشجویان در سامانه صبا (روزانه)
- سفارش مقاله(30عنوان)
- راهنمایی اساتید و دانشجویان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه یا مقاله، اندنوت و جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و... به صورت روزانه (حضوری و غیر حضوری)
- امانت دادن و بازگشت کتاب به صورت روزانه
- پیگیری جهت راه اندازی خدمات مشاوره اطلاعات پژوهشی در کتابخانه
- اطلاع رسانی راه اندازی خدمات مشاوره اطلاعات پژوهشی در وب سایت کتابخانه، دانشکده و گروه های مجازی
- مشاوره اطلاعاتی201 نفر از دانشجویان (حضوری و مجازی)
- پیگیری و هماهنگی با فروشگاه کتاب جهت بررسی بودجه خرید
- ارسال نامه به مدیر گروه ها (9گروه اموزشی)جهت اعلام کتاب های مورد نیاز گروه به کتابخانه
- تهیه لیست از کتاب های مورد نیاز کتابخانه جهت خرید
- بررسی کتاب های مورد نیاز گروه های آموزشی در نرم افزار کتاب
- هماهنگی با معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و بررسی لیست خرید کتاب
- ارسال لیست نهایی کتاب های مورد نیاز به مسوول خرید (فروشگاه کتاب)
- پیگیری و هماهنگی با ناشر جهت ارسال کتاب های سفارش داده شده
- دریافت کتاب های خریداری شده و تحویل به بخش خدمات فنی کتابخانه
- ورود اطلاعات 48 عنوان کتاب های خریداری شده در نرم افزار کتابخانه
- ثبت و آماده سازی 70 جلد کتابهای خریداری شده و قرار دادن آن در قفسه کتابخانه
- اطلاع رسانی کتاب های خریداری شده در وب سایت کتابخانه، ارسال نامه به اساتید و...
- شلف خوانی کتاب هایی که از امانت بازگشته اند(هفتگی)
- بررسی وب سایت کتابخانه به صورت مستمر به علت تغییر نرم افزار (اخبار، اطلاعیه ها، کارگاه ها، بروشور آموزشی،خبرنامه، تازه های کتاب و...)
- استخراج و ارسال مستندات مجلاتی که در پایگاه های اطلاعاتی ایندکس شده اند بنا به درخواست اعضای هیئت علمی
- ارسال صفحه گواهی پایان نامه و صفحه عنوان بنا به درخواست اعضای هیئت علمی جهت ترفیع و ارتقا(ایمیل)
- بررسی پروفایل های علمیResearcherID,GoogleScholar ,Orcid اعضای هیئت علمی در سامانه ISID و ارسال گزارش به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده45 نفر هیئت علمی
- رسال نامه اتوماسیون و پیامک به اعضای هیئت علمی دانشکده 45 نفر هیئت علمی جهت بروزرسانی پروفایل های علمی ResearcherID,GoogleScholar ,Orcid
- بررسی CV اعضای هیئت علمی در وب سایت دانشکده و ارسال گزارش)اعلام مغایرت( به معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
- تماس با اعضای هیئت علمی جهت ارسال رزومه خود و قرار دادن ان در وب سایت دانشکده توسط رابط
- بررسی Missing Citation 13 نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده و ارسال گزارش به معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
- آموزش بررسی Missing Citation مقالات در پایگاه اسکوپوس به اعضای هیئت علمی
- ارسال گزارش آمار از منابع وجین شده کتابخانه به معاونت تحقیقات و فناوری
- لیست برداری از مجالت صحافی شده در انبار کتابخانه و ثبت اطلاعات کتابشناختی مجلات در فایل اکسل و ارسال به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی فرایند وجین
- پیگیری جهت تعویض توری پنجره های کتابخانه هماهنگی با تاسیسات و کارپرداز
- ویرایش پروفایل های دانشجویان تحصیالت تکمیلی در نرم افزار کوها
- تماس با اعضای هیئت علمی جهت تکمیل اطلاعات پروفایل گوگل اسکولار بر اساس موارد خواسته شده واحد علم سنجی و گزارش آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
redirect url error. its must be 4 part: