شرح وظایف مسئولین طرح تکریم از ارباب رجوع


۱- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، پمفلت و......

۲- بازنگری و اصلاح  مجدد روش های انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم

۳- نصب  منشوراخلاقی دانشکده در معرض دید، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع 

۴- نظرخواهی از مراجعان به دانشکده درباره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان 

۵- ایجاد سازوکارهای لازم به منظور تشویق و تنبیه کارکنان که موجب رضایت خدمتگیرندگان می شود و برخورد با کارکنان خطا کار 

۶- نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه‏های دولتی 

۷- شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع 

۸- آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی در مورد نیازبه خدمت گیرندگان 

۹- جلوگیری از اسراف و پرهیز از مصرف بیهوده امکانات و اموال سازمان

۱۰- در دسترس قرار دادن فرم نظرسنجی ارباب رجوع (موضوع ماده ۸طرح تکریم)

۱۱- جمع بندی فرم ماهانه نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده ۸ طرح تکریم ) و در اختیار مدیران واحدها قرار دادن و ارسال نسخه و فایل الکترونیکی آن به مسئول طرح تکریم ارباب رجوع در دانشگاه  

۱۲- همکاریو پیگیری همه جانبه با مسئولین در جهت برگزاری کلاس های آموزشی در راستای طرح تکریم 

۱۳-اطلاع رسانی به موقع به مراجعین قبل از تغییر و تحول و جابه جایی واحد خدمات دهنده