متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/07/17
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده داروسازی شیراز

نشست کارگروه کمیته HSE با حضور اعضای اصلی در دانشکده داروسازی

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، اعضای کمیته ایمنی و HSE به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در بخش های مختلف آموزشی و آزمایشگاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دبیر کمیته HSE "ساسان رستگار" گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به آزمایشگاه های دانشکده می باشد که مقرر گردید با هدف ارتقا سطح ایمنی و سلامت در جمع آوری زباله ها و تفکیک آنها، با نظارت کارشناسان آزمایشگاه اقدامات بیشتری صورت پذیرد. همچنین چک لیست های ارزیابی ایمنی در بخش های مختلف با حضور اعضای کمیته مجدد بررسی و ویرایش لازم صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی ، رئیس دانشکده دکتر "امیر آزادی" ، معاون آموزشی دکتر "زهرا سبحانی"، معاون تحقیقات و فناوری دکتر "محمدحسین مروت"، معاون پشتیبانی دکتر "فرشاد فتاحی" و رییس امور عمومی "مهدی جمالی" به همراه ناظر فنی و تاسیسات دانشکده " امین جوانمردی" در این نشست حضور داشتند.

رابط HSE "ساسان رستگار" در آخر خاطر نشان کرد که تمامی ارزیابی ها در بخش های مختلف دانشکده صورت پذیرفته و اقدامات مناسبی به منظور افزایش ایمنی و سلامت تا سطح استاندارد های ملی HSE برنامه ریزی شده است.

HSE

  • گروه خبری : اخبار دانشکده ,اخبار واحد ها
  • کد خبری : 110125
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید