معرفی معاون پشتیبانی دانشکده داروسازی

 

نام و نام خانوادگی: دکتر فرشاد فتاحی
سمت: معاونت پشتیبانی دانشکده
مدرک تحصیلی : دکترای عمومی

دارای مدرک M.P.H

آدرس پست الکترونیکی:fattahi@sums.ac.ir

 

 

سابقه اجرایی : 

 

رئیس مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 شهرستان گچساران                                                    سال 74-76

    • رئیس مرکز بهداشتی درمانی روستای آبدگاه – خرامه                                                          سال 77-81

      رئیس مرکز بهداشتی درمانی خرامه                                                                                   سال 81-83

      رئیس مرکز پزشک مرکز بهداشتی درمانی کفترک و اکبرآباد                                                   سال 83 -84

      پزشک مرکز طب کار درمانگاه نادر کاظمی                                                                          سال 84-85

      مسئول واحد بهداشت مدارس شیراز – مرکز بهداشت شهدای والفجر                                    سال 85-86

      مسئول دفتر کار آفرین و کمیته کاهش تصدی گری دولت                                                   سال 86-90

      نماینده دانشگاه در کار گروه اشتغال استان                                                                       سال 87-90

      معاون مدیریت منابع انسانی دانشگاه                                                                               سال 90-96

      مدیر منابع انسانی دانشگاه                                                                                              سال 96-98

      معاون پشتیبانی دانشکده داروسازی                                                                                 سال 98 تا کنون

شرح وظایف :

 

1- برنامه ریزی برای تحقق و اجرای سیاست های دانشگاه در زمینه امور اداری و عمومی

2- نظارت بر تهیه و تنظیم بخشنامه ها و آیین نامه های داخلی در زمینه تسهیل و تسریع امور اداری و عمومی مربوطه

3- نظارت بر چگونگی بررسی و ممیزی حسابها و اسناد مالی ، هزینه و درآمدها بر اساس مقررات مالی و دستورالعمل های مصوب

4- تهیه و تنظیم پیشنهاد بودجه فعالیت های اداری و مالی در قالب خط مشی اجرائی و نظارت بر اجرای بودجه و نحوه چگونگی هزینه کرد و مصرف اعتبارات در واحدها

5- مطالعه، بررسی و برنامه ریزی در خصوص واگذاری امورخدماتی و عمومی به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری

6- بررسی و پیشنهاد تشکیلات تفصیلی اموراداری و مالی بر اساس نیازمندی ها

7- نظارت بر تامین نیروی انسانی از منابع داخل و خارج

8- ایجاد ساز و کارهای مناسب در زمینه احقاق حقوق کارکنان و ارتقاء گروه یا ترفیع و یا سایر پاداش ها و تشویق های مربوطه

9- برگزاری و تشکیل جلسات و کمیسیون هایی در زمینه رسیدگی به مشکلات اداری و امور عمومی کارکنان و دانشکده و ارائه پیشنهادهای موثر در این زمینه

10- سازماندهی روابط واحدهای تابعه با سایر واحدها در راستای تحقق اهداف دانشکده

11- نظارت بر حسن انجام وظایف ادارات امور عمومی

12- نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد هزینه داخلی و خارجی

13 نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به مزایده و مناقصه

14- نظارت بر تأمین ملزومات اداری و فنی مورد نیاز واحدها

15- نظارت بر امور تدارکات، خدمات و کارپردازی

16- بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش آفرینی جوانان

17- توجه به ویژگی های مدیران انقلابی طبق بیانات مقام معظم رهبری

18- بسط اخلاق و ارزشهای انسانی و اسلامی در محیط دانشکده، تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز جماعت و بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی

19- پیشگیری و اجرای قانون انطباق امور اداری و فنی دانشکده با موازین شرع مقدس

20- توجه به الزامات، پیشگیری و همکاری لازم در راستای استقرار سیستم مدیریت HSE در دانشکده

21- برنامه ریزی جهت نگهداشت و حفظ اموال منقول و غیر منقول( تجهیزات پزشکی- ساختمان- موتورخانه و ... ) و جلوگیری از اسقاط اموال قبل از پایان عمر مفید تعریف شده

22- توجه کامل به اصول پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، شناسایی و مقابله با انواع تهدیدها

23- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق