متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/07/01
  • - تعداد بازدید: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده داروسازی شیراز

پیام تبریک آغاز سال تحصیلی از طرف رییس دانشکده داروسازی شیراز

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی؛ رئیس دانشکده، دکتر "امیر آزادی"، در پیامی آغاز سال تحصیلی 1403-1404 را به جامعه‌ دانشگاهی و دانشجویان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

 

به نام خداوند جان و خرد

"زکات دانش، آموزش به کسانى که شایسته آنند و کوشش در عمل به آن است."

امام علی (ع)

آغاز سال تحصیلی و ورود دانشجویان را به دانشکده داروسازی شیراز، تبریک وخوش آمد عرض می نمایم .امیدوارم دوره جدید، زمان مناسبی برای  پیشرفت و تحول علمی، فکری و اجتماعی شما عزیزان باشد.

رشته داروسازی با گرایش های متنوع ( داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، فارماسیوتیکس، سم شناسی – فارماکولوژی، بیوتکنولوژی دارویی، نانوبیوتکنولوژی و کنترل فرآورده های دارویی)
می تواند دانشجویان را با سلیقه های مختلف جذب نماید. امید است در پرتو ایزد منان همراه با تلاش و پشتکار خود در مسیر علایق خود گام بردارید و به رشد و شکوفایی برسید.

او در ادامه گفت: از دانشجویان خواهش دارم، در طول تحصیل از کسب مهارت، تحقیق و آموزش در زمینه های گوناگون غافل نشوند چرا که باعث تاثیرگذاری در چرخه درمان بیماری ها و در نهایت کمک به جامعه می شود. همچنین دانشجویان عزیز تفکر را فراموش نکنند چرا که کشور ما به جوانان متفکر و خلاق احتیاج دارد. برای همه عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

دکتر امیر آزادی

رئیس دانشکده داروسازی شیراز

  • گروه خبری : اخبار دانشکده ,اخبار واحد ها
  • کد خبری : 108958
کلیدواژه