گزارش عملکرد سالیانه در سال 1403
-
-
- بررسی 184 فایل الکترونیکی پایان نامهی دانشجویان بر اساس آیین نامه نگارش پایان نامه جهت گرفتن شماره پایان نامه از کتابخانه
- ثبت ، آماده سازی و ورود اطلاعات 69 جلد پایان نامه در نرم افزار کوها
- راهنمایی اساتید جهت تکمیل و بروز رسانی پروفایل های علمی به صورت مستمر
- برگزاری 11 کارگاه آموزشی (آموزش نرم افزار اندنوت، نگارش پایان نامه، معرفی و استراتژی های جستجو در پایگاه های اطلاعاتی) جهت دانشجویان
- ثبت اطلاعات افراد شرکت کننده در کارگاه های برگزار شده در فایل اکسل
- تحویل گرفتن 69 جلد پایان نامه ها، سی دی و عکس از دانشجویان فارغ التحصیل (فرایند تسویه حساب)
- تسویه حساب الکترونیکی 69 نفر از دانشجویان در سامانه صبا (روزانه)
- سفارش مقاله (45 عنوان)
- راهنمایی اساتید و دانشجویان در خصوص رفرنس نویسی پایان نامه یا مقاله، اندنوت و جستجو در پایگاه های اطلاعاتی و... به صورت روزانه (حضوری و غیر حضوری)
- امانت دادن و بازگشت کتاب به صورت روزانه
- شلف خوانی کتاب هایی که به کتابخانه عودت داده شده(روزانه)
- شلف خوانی (کتاب های فارسی، لاتین، مراجع و پایان نامه ها)
- گزارش گرفتن از منابع تاخیری و اطلاع به دانشجو (تماس، ایمیل، پیغام به کاربر در نرم افزار)
- مشاوره اطلاعاتی219 نفر از دانشجویان و اساتید (حضوری ، مجازی و تلفنی)
- بروزرسانی وب سایت کتابخانه به صورت مستمر (اخبار، اطلاعیه ها، کارگاه ها، بروشور آموزشی،خبرنامه، تازه های کتاب و...)
- استخراج و ارسال مستندات مجلاتی که در پایگاه های اطلاعاتی ایندکس شده اند بنا به درخواست اعضای هیئت علمی
- ارسال صفحه گواهی پایان نامه و صفحه عنوان بنا به درخواست اعضای هیئت علمی جهت ترفیع و ارتقا(ایمیل)
- ورود اطلاعات کتاب های خریداری و اهدایی در نرم افزار کوها(81 نسخه)
- ثبت و آماده سازی کتاب های خریداری شده و قرار دادن ان در قفسه
- آماده کردن فایل پایان نامه ها و ارسال به گروه کتابخانه ها و تامین منابع علمی جهت قرار دادن در نرم افزار کوها
▪ بررسی missing citation 7 نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده و ارسال گزارش به معاونت
تحقیقات و فناوری دانشکده و دانشگاه
▪ آموزش بررسی missing citation مقالات در پایگاه اسکوپوس به اعضای هیئت علمی
▪ تهیه راهنماهای آموزشی در قالب میکرولرنینگ در مورد پتنت ها ، انتخاب مجله درپایگاه اطلاعاتی ScienceDirect وRecommended articles(مقالات پیشنهادی)
▪ ارسال نامه به مدیر گروه ها (9گروه اموزشی)جهت اعلام کتاب های مورد نیاز گروه به کتابخانه
▪ بررسی کتاب های مورد نیاز گروه های آموزشی در نرم افزار کتاب
▪ تهیه لیست از کتاب های مورد نیاز کتابخانه جهت خرید
▪ هماهنگی با معاون تحقیقات و فناوری دانشکده و بررسی لیست خرید کتاب
▪ پیگیری کتاب های خریداری شده از ناشران جهت ارسال به کتابخانه
▪ تحویل گرفتن کتاب های خریداری شده
چک کردن کتاب های خریداری شده با فاکتور
▪ بروزرسانی راهنمای آموزشی Sciencedirect و Proquest
redirect url error. its must be 4 part: