دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛
پیام رئیس دانشکده داروسازی شیراز به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی شیراز، دکتر امیر آزادی، رئیس دانشکده داروسازی شیراز، در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
«تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور بلندترین جلوههای آزادگی، فداکاری، حقطلبی و پایداری در راه ارزشهای انسانی و الهی است. حماسه ماندگار حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، درس بزرگی از ایستادگی در برابر ستم و پاسداری از حقیقت را برای همه نسلها به یادگار گذاشته است.
اینجانب فرارسیدن روزهای سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به خانواده بزرگ دانشکده داروسازی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسلیت میگویم و امیدوارم همگان با بهرهگیری از آموزههای ارزشمند مکتب عاشورا، در راه خدمت به مردم و انجام مسئولیتهای خود بیش از پیش کوشا باشند.
از خداوند بزرگ برای همه عزاداران آن حضرت، تندرستی، سربلندی و توفیق پیروی از راه روشن عاشورا را خواستارم.»
دکتر امیر آزادی رئیس دانشکده داروسازی شیراز
نظر دهید