• 1405/04/03
  • - تعداد بازدید: 8
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

پیام رئیس دانشکده داروسازی شیراز به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی شیراز، دکتر امیر آزادی، رئیس دانشکده داروسازی شیراز، در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور بلندترین جلوه‌های آزادگی، فداکاری، حق‌طلبی و پایداری در راه ارزش‌های انسانی و الهی است. حماسه ماندگار حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، درس بزرگی از ایستادگی در برابر ستم و پاسداری از حقیقت را برای همه نسل‌ها به یادگار گذاشته است.

اینجانب فرارسیدن روزهای سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به خانواده بزرگ دانشکده داروسازی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسلیت می‌گویم و امیدوارم همگان با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند مکتب عاشورا، در راه خدمت به مردم و انجام مسئولیت‌های خود بیش از پیش کوشا باشند.

از خداوند بزرگ برای همه عزاداران آن حضرت، تندرستی، سربلندی و توفیق پیروی از راه روشن عاشورا را خواستارم.»

دکتر امیر آزادی رئیس دانشکده داروسازی شیراز

  • گروه خبری : اخبار واحد ها ,اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155520

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید