متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست

 

سخن گفتن درباره ی خوبی، صـداقت، وفـاداری، پـاکیزگی، زدودن تبعیض و نابرابری بسیار شایسته و سزاوار است؛ اما تنها با بیـان و اظهار کردن واژه های زیبا و پرطمطراق، در عمـل حاصـلی بـه دسـت نمی آیـد. رفتـار خـوب و درسـت در عمـل سـنجیده مـی شـود .سازمانها می بایست برای شکایات ارزش قایل شوند و تشـخیص بدهنـد که رسیدگی مؤثر به شکایات منجر به شهرت آنها و مدیریت بهتـر سـازمان میگردد. نظام رسیدگی بـه شـکایات یـک شـیوه ی بـا اهمیـت بـرای مـدیریت ســازمانی در مســیر پاســخگویی بــه شــهروندان اســت، همچنــین شــکایات دیدگاه های ارزشمندی را برای بررسی عملکرد سـازمان و مـدیریت و هـدایت افرادی که در آن مشغول به فعالیت هستند فراهم میسـازد .اگــر در سـازمانی کــه فرهنگ سازمانی آن مخالف با پذیرش شکایت و شکات باشد، بـه رغـم داشـتن یک نظام خوب رسیدگی بـه شـکایات و کارمنـدان مـاهر، کارآمـدی آن نظـام رسیدگی به شکایات پایین خواهد بود. یک نظام و سیستم معیوب نیز میتواند مانع از کار یک سـازمان متعهـد و کارکنـان مـاهر آن گـردد . کارمنـدان فاقـد مهارت و تعهد برای رسیدگی درست به شـکایات، مـی تواننـد باعـث تضـعیف سازمان گردند.
منتظرنظرات، بیانات و شکایات شما عزیزان هستیم.
 
شرح وظایف :

۱-دریافت شکایات از مراجع مختلف و ذی صلاح

۲-بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

۳-جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات به منظور پیشگیری از تکرار مجدد آنها و ارائه بازخورد به اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه

راه های ارتباطی دانشجویان دانشکده داروسازی و پرسنل شاغل  در این مرکز:
 
۱-کتبی: درج شکایات در فرم نظر سنجی و ارسال آن به درون صندوق های رسیدگی به شکایات یا تکمیل فرم رسیدگی به شکایات در سایت مرکز
۲ - حضوری: ساختمان ۳ دانشکده داروسازی، واحد کتابخانه
رابط کمیته رسیدگی به شکایات : خانم راضیه کشاورز
۳- تلفن یا پیامک: پیامک به شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۳۴ و تلفن های ۳۲۴۲۴۱۲۷-۳۲۴۲۴۱۲۸ داخلی ۲۷۴
۴- ایمیل: pharmlib۴@sums.ac.ir

 

راه ارتباطی سایر افراد با سامانه شکایت دارویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

 در صورت مشاهده تخلف در امور مربوط به داروخانه‌های سرپائی نمازی و شهید فقیهی- درمانگاههای امام رضا و مطهری و بیمارستان حافظ  از طریق سامانه پیامگیر به شماره  ۰۷۱۳۲۱۲۲۲۴۰  موضوع را مطرح نمایید تا ظرف مدت ۲۴ ساعت بررسی و نتیجه به شما اعلام خواهد شد.